Van Las Vegas naar Bryce Canyon - Reisverslag uit Bryce Canyon, Verenigde Staten van Sandra Roekel - WaarBenJij.nu Van Las Vegas naar Bryce Canyon - Reisverslag uit Bryce Canyon, Verenigde Staten van Sandra Roekel - WaarBenJij.nu

Van Las Vegas naar Bryce Canyon

Door: sandraregeling

Blijf op de hoogte en volg Sandra

08 Juli 2012 | Verenigde Staten, Bryce Canyon

Goede avond,

De tijd is weer voorbij gevlogen. Het is alweer dag 9 van onze 18 daagse rondreis.

Zaterdag 7 juli 2012: dag 2 in Las Vegas.

We hebben eindelijk eens uitgebreid ontbeten. Kostte wel wat maar we hadden heerlijke croissants, een eitje, vers fruit. We konden pakken wat we wilden. Heerlijk.

Op de dag hebben we lekker aan het zwembad gelegen. Ik kon eindelijk weer appen met Maickel, dus vergat mij zelf in te smeren. Nu ben ik letterlijk mijn sterrenbeeld. Zo rood als een kreeft :p

Het was om 11.00 uur 's morgens al dik 40 graden dus af en toe een duik in het water was heerlijk!

Na het eten van heerlijke spareribs zijn we naar 'The Stratosphere tower' gegaan. Hier hebben we een kaartje voor de entree + de attractie 'Extrem' gekocht.
Bij de extreme zit je met zijn 8e in een soort korte achtbaan en is het net of je van de toren valt. Erg eng maar het uitzicht was erg mooi. Als je lekker van het uitzicht aan het genieten bent val je nog eens naar beneden. Ik denk dat ze ons in Los Angeles konden horen schreeuwen. Echt zo eng en gaaf. Hierna zijn we gauw weer verder gegaan. Bij the Venetian hadden we een gondeltochtje gereserveerd. Al zingend werden we door een vrouwelijke gondelier rondgevaren.

Na het tochtje gauw weer naar de overkant. Hier begon om 22.00 uur de gratis show "Sirens of ti". Dit was een piratenshow vol met zang, dans, vuurwerk, vuur, water en bewegende piratenboten. Waar vindt je nou aan 1 weg de Eiffeltoren, wolkenkrabbers, varende gondels, piratenboten en een vuurspuwende vulkaan? Volgens mij alleen in Las Vegas! Na afloop van de show zijn we terug naar het hotel gegaan.

Kimberley heeft nog even een gokje gewaagd in het casino. Daarna was het tijd om naar bed te gaan!

Zondag 8 juli 2012

Vandaag zijn we via Zion National Park en Red canyon naar onze bestemming Bryce Canyon gereden.
Ik vond deze route echt mooi.

Rond 17.30 kwamen we aan in Bryce Canyon. Na het eten wilde we met de gratis shuttle bus naar de grand Canyon. Helaas was het de laatste bus. We mochten wel meerijden en hebben 1 uitzichtpunt bekeken: 'Bryce Point'.

Morgen ochtend vroeg onze wekker zetten. Kijken we nog een uitzichtpunt in Bryce Canyon kunnen bekijken en dan weer door naar Monument Valley.
Hier blijven we ook 1 nachtje slapen. Vanuit hier rijden we naar The Grand Canyon. Dan maken we een tussenstop in Lake Havasu City om onze weg te vervolgen naar Los Angeles waar we 4 dagen verblijven.

Hier staat in iedergeval The Beverly Hills tour, Hollywood en The Universal Studios op ons programma.
Verder een beetje tot rust komen en onze koffer ordenen en dan is het alweer tijd om naar huis te gaan.

Tot de volgende keer!

Groetjes vanuit Utah.

• 09 Juli 2012 - 08:24

Ronnie:

Leuk meiden om dit elke keer te lezen en dat jullie het zo naar je zin hebben maar geen dollars gewonnen?????? in het casino sjammer nou tot de volgende keer en veel plezier xxx oh ja de volgende keer wel smeren hoef ook niet misschien gaan jullie nog wel naar de indianen dat zijn toch ook rood huiden???? hahahaha

• 09 Juli 2012 - 10:54

Rianne:

Weer een mooi verslag van een super reis die jullie lang zullen herinneren dan zeggen jullie in t ouwe bessiehuis hey weet je nog die beverley hills toer, de grand canyon de strip en ow wat deden onze voetjes mooi maar wat hebben we het leuk gehad. En roodhuiden die leven daar ook toch?? wel uitkijken dat ze jullier niet opnemen in de groep straks willen jullie niet meer terug naar het koude en natte nederland...
    weer genoten van jullie verhaal xxx

• 09 Juli 2012 - 17:17

Mama:

hallo schatjes wat een eer dat we mee mogen genieten met jullie reis.heel veel kusjes van mij aan jullie xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx