Opweg naar,Yosemite,Death Valley en Las Vegas - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van Sandra Roekel - WaarBenJij.nu Opweg naar,Yosemite,Death Valley en Las Vegas - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van Sandra Roekel - WaarBenJij.nu

Opweg naar,Yosemite,Death Valley en Las Vegas

Door: sandraregeling

Blijf op de hoogte en volg Sandra

07 Juli 2012 | Verenigde Staten, Las Vegas

Goede morgen allemaal,

We zitten alweer op dag 8 van onze reis. Er is alweer een hoop gebeurd maar omdat we een paar dagen geen gratis wifi hadden kon ik jullie even niet op de hoogte houden.

Woensdag 4 juli 2012 is onze reis vanuit San Francisco verder gegaan naar Yosemite.
om 10.00 uur mochten wij onze huur auto halen maar ondanks dat wij deze gereserveerd hadden stonden we alsnog 1,5 uur in de rij..
Na eenmaal de sleutels in ontvangst genomen te hebben vertrokken wij met onze Toyota richting Yosemite.

Kimberley heeft ons veilig uit San Francisco gereden. Wat een chaos.. Ze rijden links en rechts, halen je van beide kanten hard in, de afslag word aangegeven wanneer je deze al moet nemen.. Dus onze eerste afslag hadden wij dus ook gemist haha en je er tussen laten doen ze ook niet met plezier.

Na een tussenstop bij de mac gemaakt te hebben ben ik verder gereden naar Mariposa.
Om 16.30 kwamen wij naar een paar keer vragen eindelijk aan in ons hotel. Helaas was het al te laat om Yosemite National Park te bezoeken, dus besloten wij om lekker aan het zwembad te liggen tot een uur of 19.00.
Daarna lekker gedoucht en een hamburger gegeten in een restaurant bij ons motel.
rond 22.00 uur gingen wij lekker slapen.

Donderdag 5 juli 2012 opweg naar Death valley

Vandaag stond er een hoop op het programme. Van Yosemite naar Death Valley.. Een rit van 512 km..

We hadden onze wekker op 6.00 gezet en na een heerlijk ontbijt konden wij vertrekken.

Rond 10.00 uur kwamen wij aan in Yosemite National park. Dit park is echt heel mooi! Allemaal natuurschoon..
We waren eerst gestopt bij het Visitor Center. Hier kwamen we al meteen oog in oog met een hertje!
Door het hele park liepen ook allemaal eekhoorntjes. Echt zo gaaf om dit alles van dichtbij te zien.

Vanaf hier zijn wij in de gratis shuttle bus gestapt en hebben wij een rondje door Yosemite gemaakt. Doordat we maar zo weinig tijd hadden hebben we maar 2 dingen kunnen bekijken.
We zijn uitgestapt bij 'the mist trail' dit is een prachtige waterval en we zijn met de auto naar 'Tunnel Vieuw' gereden. Dit gaf echt een onwijs gaaf uitzicht over Yosemite. Na een paar fototjes snel in de auto onze rit vervolgen naar Death Valley. God allemachtig wat een rit. De route was echt prachtig!
Omdat de zon onder ging hadden wij ook prachtig uitzicht over de berger en in de woestijn!
Echt onwijs gaaf!
Rond 21.30 kwamen we EINDELIJK aan in death valley. En het was ook echt Death. En nog dik 40 graden... Dorsttt...

Vrijdag 7 juli 2012 naar Las Vegas!

Vandaag hadden we lekker rustig aan gedaan. We hadden maar een kort ritje voor de boeg, dus lekker op ons gemakje douchen, eten en weg.

Onderweg zijn we gestopt bij een spook stadje. Zo gek om te zien dat een stadje in eens helemaal verlaten is. En we zijn gestopt bij een uitkijk punt waar je echt heel mooi de woestijn in keek. En ja hoor! Las vegas in zicht!!

Joehoeee leven na 2 dagen woestijn hitte..

Rond 15.00 kwamen wij aan in ons hotel en ook hier konden wij weer aansluiten in de rij om in te checken.
We zitten op de 29e verdieping en hebben prachtig uitzicht op een bouwval... En 'the strip' .
Omkleden en naar het zwembad mmm. Lekkaaaah!

's avonds dachten wij even 'the strip' over te lopen... We zijn rond 20.00 vertrokken en kwamen om 1.00 uur ons hotel weer in. .. We waren kapot en onze voetjes deden zo zeer. En we waren niet eens de winkels in geweest.

Wel gaaf om te zien al het neon, casino's, Elvis, Superman en nog veel meer verklede figuren langs de route. De eiffeltoren, New York, Venetië en nog veeeel meer. We hebben nog een prachtige fontein show gezien.

Vandaag gaan we lekker chillen aan het zwembad en vanavond gaan we romantisch in een gondel door Venetië.

Groetjes vanuit Las Vegas!

• 07 Juli 2012 - 18:51

Rianne:

jee wat een rit en wat een kilometers hebben jullie weer gemaakt.
    Hebben jullie elvis de groeten gedaan? hahahaha en nog een miljoen in het casino gewonnen?? Jullie zullen wel een beetje bruin worden toch in de woestijn en van het wandelen in de woestijn of de parken. Geniet vanavond van jullie romantische tocht in de gondel... hihi xxx love you

• 07 Juli 2012 - 19:53

Mama:

Hallo schat erg leuk allemaal om op zo een manier erbij te zijn al is het met lezen van verslagen hihih.
    Ik geniet ervan .Veel plezier vanavond in de gondel.
    Lieve kuzzies xxxxxx