Een berichtje vanuit Orlando - Reisverslag uit Orlando, Verenigde Staten van Sandra Roekel - WaarBenJij.nu Een berichtje vanuit Orlando - Reisverslag uit Orlando, Verenigde Staten van Sandra Roekel - WaarBenJij.nu

Een berichtje vanuit Orlando

Blijf op de hoogte en volg Sandra

04 November 2014 | Verenigde Staten, Orlando

Even een eerste update vanuit Orlando.
Vanmorgen om 7.45 opgehaald door Rianne en Caithlyn, die ons naar het vliegveld hebben gebracht.

Daar vervolgens even staan kloten om ons in te checken. Op de ticket stond namelijk alleen de vlucht van Detroit vermeld en niet dat we vanuit daar nog verder zouden vliegen naar Orlando.

In Detroit moesten we ons eigen dan ook weer opnieuw inchecken om door naar Orlando te gaan.

Alles is verder op rolletjes verlopen. Prima vlucht (op mijn oorpijn na).
Ik zat naast een Roemeense vrouw. Zij sprak weinig tot geen Engels en vroeg mij haar te helpen met het vertalen en het invullen van bepaalde dingen.
Een half uur later zette zij ineens een soort fotolijstje op mijn tafeltje.
In het lijstje staat Maria met een kind op haar arm. Zij zei mij dat het een cadeautje was. Een present. Het zou mij beschermen en mijn kindje. En ze wees naar mijn buik.. Ik weet nou niet of ik dit als een belediging moet zien en na de vakantie meteen de sportschool in moet duiken of... dat ze het voor in de toekomst bedoelde.

Rond 19.00 uur waren we geland in Orlando. Vanuit daar hebben we een taxi naar onze lodge genomen.
Ingecheckt en onze spullen naar de kamer gebracht. Daarna even een rondje gelopen om te kijken wat er allemaal in de omgeving zit. Er zitten maar 4 souvenir winkeltjes op een rij.... Bij de lodge onze ticket voor Disney World en Universal Studio's geboekt. Ook nog even afgedingt. Ja, ja..... de reis kost al duur zat haha.

Nu net lekker gedouched, even na kletsen, drankje doen en lekker slapen. Het is hier pas 21.58 maar in Nederland alweer 03.58..

Dus Sweet Dreams!!

xxx Simon en Sandra

• 04 November 2014 - 07:39

Janey:

Hahaha ik wist het je bent zwanger

• 04 November 2014 - 14:29

Mama En Haar 2 Meisjes :

Wat een leuk verhaal gelukkig is alles goed gegaan en zijn jullie veilig aangekomen.
    Geen belediging hoor van die mw zie het maar als dankbaarheid en bescherming voor de toekomst! dikke kus MRC

• 05 November 2014 - 18:49

Jose:

LieveSandra en Simon echt geweldig dat ik zo met jullie mee kan genieten .Lekker genieten samen love youxxxx mama