Afgelopen dagen - Reisverslag uit Zwanenburg, Nederland van Sandra Roekel - WaarBenJij.nu Afgelopen dagen - Reisverslag uit Zwanenburg, Nederland van Sandra Roekel - WaarBenJij.nu

Afgelopen dagen

Blijf op de hoogte en volg Sandra

24 November 2014 | Nederland, Zwanenburg

Hallo allemaal,

Hier nog even een allerlaatste update van onze vakantie in het zonnige Florida.
Het is inmiddels alweer maandag 24 november. Simon is alweer aan het werk geweest voor de Cofra vandaag en is vanavond alweer auto's aan het repareren in de schuur.

Onze vakantie is echt voorbij gevlogen!

Zaterdag 15 november hebben we op de dag aan het strand gelegen bij ons hotel. Aan het stand vond er ook nog een bruiloft plaats waarbij ik stiekem nog een foto geschoten heb. Een donkere vrouw met een baby roze trouwjurk. Ik vond het erg vet!!
Rond 15.00 uur zijn we richting onze kamer gegaan om te douchen.
Daarna zijn we over de boardwalk richting Ocean Drive gelopen.

De afstand viel nog best mee en ik ben erg trots op Simon! Simon gaat normaal gesproken nog met de auto na de overbuurvrouw maar in Amerika heeft hij heel wat kilometers versleten. Romantisch hand in hand gelopen en hier en daar was zwervers en poolparty's gespot.

The 17th St. zijn we rechtsaf geslagen en richting Lincoln Road Mall gelopen waar het barstte van de souvenir/kleding winkels en restaurants. Hier heb ik nog een keer mijn witte leren All Stars gepast, welke ik al een hele lange tijd wil hebben. Alleen gaan ze in Amerika van maat 37,5 ineens naar maat 39. Na ongeveer 5 minuten in de winkel rond gelopen te hebben besloot ik ze alsnog niet te nemen.... Daarna hebben we nog een lekker bakkie bij de Starbucks gedaan en zijn we onze weg vervolgt richting de Española Way. Deze straat dateert zich uit de jaren 20 maar ook hier werden we doodgegooid met Restaurantjes uit allerlei streken, dus niet alleen Spaans, wat ik dacht.

Daarna zijn we langs het Lummus Park gelopen richting Ocean Drive. Overal staan er gastheren/ vrouwen om je bij hun tent naar binnen te lokken... Uiteindelijk zijn we rond 21.00 gestopt bij Cardozo hotel. Ik had niet zo'n trek en had wel zin in een lekkere Carpaccio. Helaas als ik nog een keer Carpaccio zei, was hij weg. De cocktail daarin tegenover was weer erg lekker en groot. De rekening daarin tegenover ook....
Ocean Drive viel ons erg tegen. Simon en ik hadden een hele andere voorstelling. Zowel mannelijke en vrouwelijk modellen die hun grote, mooie, iets te dure auto kwamen showen. Dat was het dus niet. Het zat vol met kroegjes en restaurants en touristen. We hebben nog lekker een cocktailtje gedronken en zijn terug gelopen naar Collins Avenue waar we een taxi terug hebben genomen richting het hotel.

Zondag 16 november was onze laatste dag alweer in Miami Beach.
Heerlijk aan het strand gelegen, lekker gezwommen en in het zand gespeeld haha. 's morgens nog lekker uitgebreid een ontbijt en 's avonds nog lekker gedineerd in het restaurant. Daarna onze spullen ingepakt en maandag was het dan alweer tijd om naar huis te gaan.

Om 11.54 vlogen we vanuit Miami richting New York. En om 16.32 vertrokken we vanuit New York weer richting Amsterdam. Daar kwamen we de volgende morgen om 6uur aan omdat het in Nederland 6uur later is als in Florida.

René heeft ons opgehaald en rond 8uur zijn we lekker ons mandje ingedoken. Wel de wekker op 13u gezet om een Jetlag te voorkomen.
's avonds lekker bij René en Rianne zurenkool gegeten wat mama lekker voor ons klaargemaakt had en ook opa en oma gezien.

Was weer fijn om thuis te zijn.
We hebben weer een vakantie om op terug te kijken! Op na ons volgende avontuur!!

Nu lekker een warm bad in, want het is in ons koude kikkerlandje veel kouder als in Florida!!